KATALOG KSIĄŻEK

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               

Znaleziono 6 pozycji o tematyce: Programowanie (informatyka)
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Moje życie jako... programista
Tytuł oryginału: "My life as a coder, ".

AUTOR:

Tashjian, Janet

POZ/ODP:

Janet Tashjian ; rysunki: Jake Tashjian ; [tłumaczenie: Joanna Dżdża].

ADRES WYD.:

Warszawa : Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja, copyright 2022.

SERIA:

Moje życie jako... / Janet Tashjian

HASŁA:

  1. Uczniowie
  2. Programowanie (informatyka)
  3. Gry komputerowe
  4. Powieść
  5. Literatura amerykańska

OPIS FIZYCZ.:

219, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.

SYGNATURA:

III

KOD/INWENT:

890000395332

39533

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Programowanie dla dzieci : projektuj i animuj swoje gry w scratchu. T. 1

POZ/ODP:

projekty scartcha Coder Kids ; ilustracje i projekt graficzny Valentina Figus.

ADRES WYD.:

Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, 2017.

HASŁA:

  1. Gry komputerowe
  2. Programowanie (informatyka)
  3. Scratch
  4. Podręcznik
  5. Publikacja bogato ilustrowana

OPIS FIZYCZ.:

127, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 20 cm.

SYGNATURA:

004/I-III

KOD/INWENT:

890000383551

38355

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Programowanie dla dzieci : projektuj i animuj swoje gry w scratchu. T. 2
Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch ".
"Projektuj i animuj swoje gry w scratchu "
Tytuł okładkowy: "Zaprogramuj animacje ze scratchem ".

POZ/ODP:

projekty scartcha Coder Kids ; ilustracje i projekt graficzny Valentina Figus ; [przekład Ksenia Zawanowska].

ADRES WYD.:

Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, 2017.

HASŁA:

  1. Gry komputerowe
  2. Programowanie (informatyka)
  3. Scratch
  4. Podręcznik
  5. Publikacja bogato ilustrowana

OPIS FIZYCZ.:

127, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 20 cm.

SYGNATURA:

004/I-III

KOD/INWENT:

890000382714
890000382721

38271
38272

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

UWAGI:

Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch," 2017 Tytuł okładkowy: Zaprogramuj animacje ze scratchem

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępne są 2 egzemplarze.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy

AUTOR:

Wiejak, Urszula.

POZ/ODP:

Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski.

ADRES WYD.:

Gliwice : Helion, copyright 2021.

HASŁA:

  1. Lua (język programowania)
  2. Minecraft
  3. Programowanie (informatyka)
  4. Gry komputerowe
  5. Podręcznik

WYDANIE:

Wydanie II.

OPIS FIZYCZ.:

230 stron : ilustracje ; 24 cm.

SYGNATURA:

004/I-III

KOD/INWENT:

890000382738

38273

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

PRZEZNACZ.:

Dla dzieci w wieku 8 lat oraz dla dzieci starszych i dla dorosłych rozpoczynających przygodę infotmatyczną.

UWAGI:

Na okładce: Seria Komputrilo Edu.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Programowanie z Ozobotem : kolorowe kody

AUTOR:

Kowalczyk, Dorota.

POZ/ODP:

Dorota Kowalczyk.

ADRES WYD.:

Gliwice : Helion SA, copyright 2020.

HASŁA:

  1. Programowanie (informatyka)
  2. Roboty mobilne
  3. Zabawki
  4. Zastosowanie i wykorzystanie
  5. Podręcznik

OPIS FIZYCZ.:

274, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.

SYGNATURA:

004

KOD/INWENT:

890000382745

38274

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Stojadłach                                MARC21 Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Tytuł oryginału: "Invent your own computer games with Python, ".

AUTOR:

Sweigart, Al

POZ/ODP:

Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski, Witold Sikorski].

ADRES WYD.:

Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017.

HASŁA:

  1. Gry komputerowe
  2. Programowanie (informatyka)
  3. Python (język programowania)
  4. Poradnik

OPIS FIZYCZ.:

XXVII, [1], 388 stron : ilustracje ; 23 cm.

SYGNATURA:

004

KOD/INWENT:

890000382813

38281

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

UWAGI:

Na książce także ISBN oryginału. Indeks.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    


  WYDRUK KATALOGÓW